۰ نفر

انبار سیلندرهای گاز در شیراز منفجر شد

۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۳۳
کد خبر: 442840
انبار سیلندرهای گاز در شیراز منفجر شد

انفجار انبار سیلندرهای گاز در شیراز موجب وحشت شهروندان را به همراه داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد هادی قانع مدیر عامل سازمان آتش نشانی در این باره گفت: حدود ساعت ۱۷:۴۲ امروز حادثه انفجار و آتش‌سوزی انبار توزیع سیلندر گاز مایع در بلوار امیر کبیر به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با اعلام این آتش سوزی ۴ دستگاه خودروی عملیاتی، تانکر آب رسان و ۲۰ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و انفجارهای متعدد در محل حادثه موجب شده بود سلیندرهای گاز مایع به اطراف و حتی طرف مقابل پرتاب شود.

وی اضافه کرد: با تلاش طاقت فرسای نیروهای عملیاتی و متخصص آتش نشانی در ابتدا جریان برق کارگاه بصورت کامل قطع گردید و آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی توانستند به کانون آتش دسترسی پیدا کنند و موفق به شعله زنی و مهار شعله‌های آتش در کوتاه‌ترین زمان ممکن شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز بابیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است، تصریح کرد: متأسفانه به دنبال بروز آتش سوزی و انفجار عده کثیری از مردم در محل تجمع کردند که این تجمع باعث کند شدن روند امداد رسانی شده و در این گونه حوادث از مردم تقاضامندیم از هرگونه تجمع در محل خودداری کنندتا روند اطفای حریق و امداد رسانی با سرعت بیشتری انجام گردد.