۰ نفر

جست‌وجوی 5‌ساله برای دستگیری قاتل شوهرخواهر

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰
کد خبر: 440401
جست‌وجوی 5‌ساله برای دستگیری قاتل شوهرخواهر

مردی که در سال 94 شوهرخواهر خود را کشته و فرار کرده بود، همچنان تحت تعقیب قرار دارد و بازپرس جنایی تهران برای دستگیری او از شهروندان کمک خواست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق،  در نخستین ساعات بامداد روز 12 آبان سال 94 مرگ مردی جوان با سه ضربه چاقو به بازپرس جنایی تهران اطلاع داده ‌شد و تحقیقات به دستور او آغاز شد. کارآگاهان در بررسی‌های مقدماتی پی بردند که این مرد مقابل در خانه‌اش هدف ضربات چاقو قرار گرفته و بعد از انتقال به بیمارستان شهدای یافت‌آباد با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داده است.

وقتی اعضای خانواده مقتول تحت بازجویی قرار گرفتند، هویت قاتل فاش و مشخص شد این مرد برادرزن مقتول است که بعد از واردکردن ضربات مرگ‌بار گریخته است.

کارآگاهان پی بردند مقتول به‌تازگی ازدواج کرده؛ اما با همسر خود اختلاف داشت و بحث بر سر جدایی مطرح بود؛ اما ساعاتی قبل از حادثه برادرزن مقتول مقابل خانه او رفت و سراغ خواهرش را گرفت. مقتول به او توضیح داد همسرش به‌ دلیل اختلافاتی که با هم دارند، آنجا نیست.

متهم به قتل، بعد از شنیدن این صحبت‌ها محل را ترک کرد؛ اما ساعت دو‌و‌نیم بامداد دوباره بازگشت و این بار با عربده‌کشی و تهدید سراغ خواهرش را گرفت و هرچه به او توضیح داده شد زن جوان آنجا نیست، نپذیرفت. در نهایت مقتول جلوی در رفت که قاتل با او گلاویز شد و سه ضربه چاقو وارد کرد.

یکی از همسایه‌ها که شاهد این قتل بود، در جریان تحقیقات به پلیس گفت: من وقتی این صحنه را دیدم، سعی کردم جلوی مرد غریبه را بگیرم؛ اما او من را نیز با چاقو تهدید کرد و گفت اگر راه فرارش را باز نکنم، من را هم می‌زند؛ به‌همین‌دلیل ترسیدم و اقدامی  انجام ندادم.

کارآگاهان پس از آن پی بردند متهم بعد از وارد‌کردن ضربات چاقو به خانه خودش رفته و با برداشتن 60 هزار تومان پول نقد و مقداری لباس آنجا را ترک کرده و به محلی نامعلوم گریخته است. این‌گونه بود که جست‌وجوهای وسیعی برای یافتن ردی از متهم آغاز شد؛ اما هیچ‌کدام از سرنخ‌ها به نتیجه نرسید و قاتل از آن زمان تاکنون فراری است.

از‌آنجا‌که ردی از متهم به دست نیامده است، بازپرس پرونده عکس او را در اختیار رسانه‌ها قرار داد و از شهروندان خواست چنانچه از این مرد و مخفیگاهش اطلاعی دارند، موضوع را به شعبه 5 بازپرسی دادسرای جنایی تهران یا اداره 10 پلیس آگاهی خبر بدهند تا مأموران بتوانند او را دستگیر کنند.