۰ نفر

قاتل مادر زن پس از ۹سال در چنگ قانون افتاد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۳۳
کد خبر: 439718
قاتل مادر زن پس از ۹سال در چنگ قانون افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: فردی که پس از قتل مادر زن خود متواری شده بود پس از گذشت ۹سال توسط تیم پلیس ملایر در تهران دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: اوایل سال ۹۰ خبر یک مورد قتل در شهر ملایر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: تیم‌های پلیس پس از حضور در محل با جسد یک زن مواجه شدند که طبق بررسی اولیه با چند ضربه چاقو به قتل رسیده بود بنابراین برای بررسی بیشتر جسد تحویل پزشکی قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس گویای این بود که داماد این زن با وی اختلاف هایی داشته بنابراین نقشه قتل وی را کشیده و پس از ارتکاب به قتل از محل متواری شده است.

سرهنگ سلگی ادامه داد: پس از دریافت اخبار و گزارش‌هایی در زمینه محل اختفای قاتل در تهران، با دریافت نیابت قضایی و دریک عملیات پلیسی قاتل پس از ۹ سال فرار از چنگال قانون دستگیر شد.

وی اظهار داشت: ۲ ماهه نخست سالجاری قتلی در این شهرستان رخ نداده و تنها پرونده قتل مربوط به سال ۹۰ با دستگیری قاتل در تهران به سرانجام رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین در خبر دیگری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در ملایر با اقدامات اطلاعاتی سه مرحله طرح ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ سلگی افزود: در همین ارتباط ماموران پلیس آگاهی، یک سارق موتورسیکلت را با ۲ فقره سرقت و ماموران کلانتری ۱۱ این شهر چهار سارق وسایل خانه‌های باغی را با اعتراف به هشت فقره سرقت دستگیر و در این ماموریت مقداری مواد مخدر کشف کردند.

وی بیان کرد: در ادامه این طرح، ماموران کلانتری ۱۱ یک «دخل زن» را حین سرقت و ماموران کلانتری ۱۳ نیز یک سارق موتورسیکلت را به همراه خریدار اموال مسروقه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت ربوده شده را نیز از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اضافه کرد: در ماموریت دیگری به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودروی سورای پراید ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی‌های تخصصی، مخفیگاه سارق را شناسایی و نامبرده را به همراه خودرو سرقتی حین سرقت لوازم داخل خودروی ربوده شده دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های فنی، به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد که هر هشت متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.