۰ نفر

مرگ کودک دو ساله در کانال آب

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۲۴
کد خبر: 435724
مرگ کودک دو ساله در کانال آب

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: دختر بچه دو ساله ای بر اثر سقوط در کانال هدایت آب در منطقه" بلهزار "یاسوج غرق شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد رستمی افزود: حدود ساعت۲۳ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب پس از تماس تلفنی مبنی بر مفقود شدن دختر بچه ای ۲ ساله در منطقه "بلهزار" یاسوج نیروهای امدادی آتش نشانی به این منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به گفته مادر این کودک، دخترش از ساعت ۲۱ مفقود شده بود،  اظهارکرد: مادر این دختر بچه اظهارکرد که هنگام مراجعه به مغازه دختر دو ساله اش همراهش بود که احتمالا به دلیل وجود کانال آبی در نزدیکی مغازه این دختر بچه در کانال افتاد، مادر متوجه افتادن فرزندش نشده بود تا اینکه پس از مدتی متوجه مفقود شدن فرزندش شد و ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با آتش نشانی تماس گرفتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج بیان کرد: پس از تلاش و جستجوی سه ساعته نیروهای امدادی آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی جسد این کودک در زمین‌های کشاورزی نزدیک فرودگاه یاسوج کشف شد.

گفتنی است که طی بارشی های اخیر که از روز چهارشنبه دهم اردیبهشت در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده، تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در شهر یاسوج، مرکز این استان ۶۳ میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.