۰ نفر

مصرف الکل مسموم جان 3نفر از اعضای یک خانواده را گرفت

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۲۰
کد خبر: 433612
مصرف الکل مسموم جان 3نفر از اعضای یک خانواده را گرفت

جانشین انتظامی استان از دستگیری عامل توزیع الکل مسموم که منجر به فوت 3 نفر از اعضای یک خانواده در کرج شده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیدجعفر حسینی، جانشین انتظامی استان البرز، گفت: در پی مرگ 3 نفر از اعضای یک خانواده بر اثر مسمومیت با الکل، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج از اولین لحظات وقوع این حادثه پیگیری موضوع را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان توزیع این الکل ها به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند محل اختفای عامل توزیع را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد 190 بطری الکل مسموم کشف شد که در بازجویی های به عمل آمده نامبرده به عمل ارتکابی خود اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی استان البرز در پایان با تاکید بر این که پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا سلامت افراد جامعه به خطر بیافتد از مردم خواست تا با آگاه کردن فرزندان خود از بروز این گونه خطرات پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.