۰ نفر

اعترافات تلخ پسر در قتل مادر

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۷:۲۰
کد خبر: 432177
اعترافات تلخ پسر در قتل مادر

پسر جوان که پس از قتل مادرش جسد وی را به آتش کشیده بود از سوی پلیس بوشهر دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۹ شب ۲۶ فروردین خبر ناپدید شدن  یک خانم ساکن شهر بوشهر، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و دو ساعت پس از آن جسد سوخته یک زن ناشناس در محور «عالیشهر بنه گز»، توسط رهگذران پیدا شد.  پس از تطبیق مشخصات زن ناپدید شده با جسد سوخته مشخص شد جسد متعلق به همین زن است. بنابراین ، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت تخصصی این موضوع را رسیدگی کردند.

پس از بررسی‌های فنی و میدانی و سرنخ های موجود، کارآگاهان پلیس وقوع قتل خانوادگی را احتمال دادند و  مأموران  پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی دریافتند پسر ۱۹ساله  این زن نیز ناپدید شده است.  بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری پسر فراری آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام پلیس خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه ارتکاب قتل را منکر شد  ولی پس از مواجهه با مدارک، دلایل و شواهد دقیق و علمی به ناچار، لب به سخن گشود.

سردار خلیل واعظی گفت: متهم در ادامه اظهارات خود عنوان کرد به دلیل اختلافات مالی همیشه با مادرش درگیری داشته و روز قتل نیز نزاع و مشاجره لفظی با وی پیدا کرده و در حال عصبانیت با طناب، مادر خود را خفه کرده و در فرصت مناسب جسدش را با خودرو از خانه  خارج و در محور «عالیشهر بنه گز» اقدام به آتش زدن وی کرده تا قابل شناسایی نباشد.