۰ نفر

جنایت به خاطر سوء ظن به همسر

۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۶:۴۵
کد خبر: 429378
جنایت به خاطر سوء ظن به همسر

زن جوان که به شوهرش سوء ظن داشت در جریان یک درگیری به دست او کشته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سومین روز فروردین امسال به دنبال تماس با مرکز فوریت های 110 مأموران گشت کلانتری ساوجبلاغ در جریان درگیری خونینی در یک خانه قرار گرفتند بلافاصله مأموران در محل حادثه حضور یافتند و با جسد خونین زن جوانی که دراثراصابت چاقو جان باخته و دراتاق پذیرایی افتاده بود روبه رو شدند.

به دستور بازپرس کشیک قتل جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت. در نخستین تحقیقات مأموران پلیس دریافتند عامل قتل شوهر این زن است طولی نکشید که به دنبال اعتراف نعیم 34ساله، او بازداشت شد. در تحقیقات بعدی وبازجویی از متهم مشخص شد مقتول به خاطر سوء ظنی که به شوهرش داشته  با او درگیر شده و  به قتل رسیده است.

متهم در اظهاراتش مدعی شد: من کارگر ساختمان هستم همسرم بی دلیل به من سوءظن داشت وروز حادثه آنقدر سراین موضوع با من بحث کرد که عصبانی شدم وبا چاقو ضربه ای به او زدم اصلاً قصد کشتن او را نداشتم فقط می خواستم اورا بترسانم تا دیگر این بحث را رها کنداما نمی دانم چرا کشته شد. من به شدت از این اتفاقی که رخ داده است پشیمان هستم وخودم را مستحق مرگ می دانم. پس از اعتراف های نعیم به قتلی که مرتکب شده بود او به اتهام قتل عمد بازداشت شد وپرونده وی برای رسیدگی بیشتر دراختیار مراجع قضایی قرار گرفت.