۰ نفر

درگیری با پلیس و اصرار برای ورود به خوزستان!

۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۰۴
کد خبر: 426955
درگیری با پلیس و اصرار برای ورود به خوزستان!

رییس پلیس‌راه خوزستان گفت: خودرو‌های پلاک غیربومی خوزستان، برای کنترل هرچه بهتر بیماری کرونا در این استان، با محدویت روبه‌رو هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به محدودیت ترافیکی در ورودی‌های استان به ویژه عوارضی پل زال - اندیمشک بیان کرد: با خودرو‌هایی که بدون دلیل قانع کننده‌ای قصد ورود به خوزستان را داشته باشند طبق قانون برخورد، و اجازه ورود به استان به آن‌ها داده نمی‌شود.

وی افزود: خودرو‌هایی که پلاک خارج از استان را دارند فقط در صورت داشتن برگ ماموریت و بررسی لازم توسط ماموران مستقر در ورودی‌ها اجازه ورود به خوزستان را خواهند داشت.

وی ادامه داد: خوزستان یک استان خاص و استراتژیک از نظر اقتصادی، و دارای پایانه‌های مرزی، بنادر و... است و نمی‌توانیم به طور کامل جاده‌های ورودی آن را مسدود کنیم.

رییس پلیس‌راه خوزستان گفت: به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود با توجه به محدودیت اعمال شده در ورودی‌های خوزستان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند تا از خطر ویروس کرونا در امان باشند.

سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: برخی از مسافران و رانندگان خارج از خوزستان اصرار بی‌مورد برای تردد و ورود به این استان را دارند و در برابر ماموران پلیس مقاومت می‌کنند و گاهی باعث درگیری و توهین می‌شوند که توصیه می‌کنیم همکاری لازم را با ماموران مستقر در ورودی‌ها داشته باشند تا این بیماری ازبین برود.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تاکنون ۵۲۴ نفر در خوزستان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۶۵ نفرفوت شدند.