۰ نفر

دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ترفند همسریابی

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۴۷
کد خبر: 422114
دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ترفند همسریابی

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار 3 میلیارد ریالی اینترنتی با ترفند همسریابی در شهرستان بهشهر، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی کلاهبرداری از یکی از شهروندان در شهرستان بهشهر از طریق یکی از سایت‌های همسریابی، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی  قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند، افزود: متهم با عناوین جعلی و اغفال دختران جوان و همچنین وعده دریافت تسهیلات ازدواج برای جوانان، در یک ملاقات حضوری اقدام به اخذ کارت بانکی آنان و انتقال وجه به حساب شخصی خود می‌کرد.

 فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 15 عدد کارت بانکی مختلف کشف شد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده به کلاهبرداری از چندین نفر دیگر در سایر استان‌های کشور اعتراف کرد که برابر بررسی‌های به عمل آمده تاکنون مبلغ 3 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به کاربران کانال‌های مجازی توصیه کرد ضمن پرهیز از اعتماد به افراد در فضای مجازی از دادن اطلاعات شخصی و بانکی خود به افراد ناشناس خودداری کنند.