۰ نفر

معلم مدرسه سارقان را به دام انداخت

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۲۰
کد خبر: 421919
معلم مدرسه سارقان را به دام انداخت

کارآگاه بازی چند معلم مدرسه پسرانه، سارقان موتورسیکلت‌های گرانقیمت را به دام انداخت.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، عصر روز جمعه نهم اسفند چند نفر از معلمان مدرسه‌ای در جنوب تهران سرگرم کار در مدرسه بودند که متوجه شدند موتورسیکلت‌ یکی از دبیران سرقت شده است. از آنجایی که موتورسیکلت مجهز به سیستم ردیاب بود، مشخص شد که موتور در حوالی میدان بهمن در حال حرکت است. بنابراین معلم جوان و همکارانش راهی میدان بهمن شدند اما ناگهان سیستم ردیاب خاموش شد.

بدین ترتیب موضوع سرقت به پلیس اعلام شد و روز بعد مشخص شد سیستم ردیاب دوباره فعال شده است و موتور در بزرگراه آزادگان به‌سمت جاده ساوه در حال حرکت است. معلم جوان به‌همراه چند نفر از همکارانش راهی محل شدند و زمانی که به جاده ساوه رسیدند سارق را به همراه سه همدستش که هر کدام سوار بر یک موتورسیکلت گرانقیمت بودند مشاهده کردند.

حیدر یکی از معلمان گفت: در اولین گام پلیس را از ماجرا با خبر کردیم که مأموران گشت کلانتری پرندک در محل حاضر شده و هر چهار نفر را بازداشت کردند. تحقیقات اولیه پلیس نشان داد که هر چهار نفر سارق و اعضای یک باند  در حال انتقال موتورسیکلت‌های سرقتی به ساوه بودند. تحقیقات پلیس برای کشف جرایم دیگر متهمان ادامه دارد.