۰ نفر

سرقت برای خرید هدیه عاشقانه

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۱۰
کد خبر: 421605
سرقت برای خرید هدیه عاشقانه

2 سارق زورگیر که مدعی بودند برای خرید هدیه نامزدی اقدام به 15 فقره سرقت کرده بودند توسط معاونت مبارزه با جرایم خاص پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

 به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، از اوایل بهمن امسال وقوع سرقت‌های خشن در مناطق غرب و شمالغرب تهران افزایش یافت بنابراین تیمی از مأموران کار بررسی و رصد این جرایم را شروع کردند و سرانجام مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی موفق شدند دو جوان 19 ساله را که با استفاده از موتورسیکلت تندرو و سلاح سرد از شهروندان بویژه نوجوانان سرقت می‌کردند شناسایی کنند. با بررسی پرونده‌های تشکیل شده فرضیه سابقه دار بودن متهمان قوت گرفت و با اطلاعات به‌دست آمده یکی از سارقان به‌ نام کامبیز شناسایی شد.

وقتی تصویر این متهم به مالباختگان نشان داده شد او را به‌عنوان سارق اموالشان شناسایی کردند و بدین ترتیب کامبیز به‌همراه مجتبی همدستش 14 بهمن ماه در یکی از شهرستان های جنوب غربی استان تهران شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ احمد نجفی معاونت مبارزه با جرایم خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارقان پس از دستگیری مدعی شدند که به‌خاطر نزدیک شدن به‌روز ولنتاین نیاز به پول برای خرید کادو برای نامزدهایشان داشتند و با همین انگیزه سرقت‌ها را انجام می‌دادند. این متهمان تاکنون به 15 فقره سرقت در محدوده شهرهای تهران، اسلامشهر و پرند اعتراف کردند و ارزش اموال مسروقه آنها بیش از صد میلیون تومان است. هر 2 متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.