۰ نفر

شکایت از برادرزاده شیشه‌ای به خاطر اقدام به قتل

۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۱۴
کد خبر: 421289
شکایت از برادرزاده شیشه‌ای به خاطر اقدام به قتل

مرد شیشه‌ای که به اتهام اقدام به قتل عمو و زن عمویش بازداشت شده، مدعی است قربانی یک دسیسه خانوادگی شده و بی‌گناه است.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چند روز قبل مرد میانسالی به همراه همسرش نزد پلیس رفت و از پسر برادرش شکایت کرد‌ و گفت: برادرزاده‌ام به‌نام داریوش سال‌ها قبل عاشق دختر برادردیگرم شده بود.

 از بد روزگار پسرم امیر نیز عاشق این دختر بود اما درنهایت داریوش با او ازدواج کرد. ولی این ازدواج ۴ سال بیشتر طول نکشید، چرا که داریوش که راننده آمبولانس خصوصی بود اعتیاد به شیشه پیدا کرد.

دختر برادرم نیز با دریافت مهریه‌اش طلاق گرفت و در حقیقت با این اتفاق داریوش همه زندگی اش را از دست داد و ۷ ماه قبل به خانه من آمد تا با ما زندگی کند من هم قبول کردم تا اینکه چند روز قبل زمانی که من و همسرم داخل خانه بودیم داریوش برایمان نسکافه آورد. با خوردن نسکافه بی‌هوش شدیم. اگر بچه‌هایمان به سراغمان نیامده بودند می‌مردیم اما آنها بدن نیمه جانمان را به بیمارستان بردند و ۱۰ روز من و همسرم در کما بودیم، اما زنده ماندیم حالا هم از او شکایت داریم.

با شکایت زوج میانسال تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد داخل نسکافه ماده مخدر شیشه ریخته شده و زوج میانسال به خاطر مصرف شیشه به کما رفته بودند.

در ادامه تحقیقات داریوش بازداشت شد اما زمانی که در مقابل تیم تحقیق قرار گرفت منکر ماجرا شد.

او گفت: عمو و زن عمویم دروغ می‌گویند آنها می‌خواهند با این کار برایم پاپوش درست کنند و مرا به زندان بفرستند تا پسرشان با همسر سابقم ازدواج کند. به دستور بازپرس غلامی متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این باره ادامه دارد.