۰ نفر

خرید و فروش تمساح در تهران!

۵ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۰۷
کد خبر: 419342
خرید و فروش تمساح در تهران!

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهر تهران از کشف تعداد زیادی گونه‌های حیات وحش از جمله تمساح در بازار خرید و فروش آبزیان نواب و یک قبضه سلاح شکاری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، مسعود زندی در این باره اظهار داشت: روز شنبه مأموران یگان حفاظت این اداره هنگام گشت و پایش مراکز خرید و فروش حیوانات در تهران موفق به کشف و ضبط تعداد هشت لاکپشت گوش قرمز، پنج بلبل خرما، شش کبوتر چاهی، یک تمساح، ۲ ایگوانا و یک عدد لاکپشت سفید چینی لاک نرم شدند.

وی با بیان اینکه برخی از این گونه‌ها در زیستگاه‌های طبیعی تهران رها شدند، اظهار داشت: بقیه گونه‌های کشف شده برای انجام اقدامات کنترلی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شدند. زندی در ادامه به گشت و پایش مستمر مأموران اجرایی در مناطق تحت مدیریت تهران اشاره داشت و افزود: در پایان هفته گذشته مأموران هنگام گشت در ارتفاعات شمال تهران نیز موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی به همراه چهار عدد فشنگ شدند. رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهر تهران در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط‌ زیستی بخصوص در ایام پایانی سال موضوع را بلافاصله با تلفن گویای ۱۵۴۰ به محیط‌ زیست اطلاع دهند.