۰ نفر

آتش‌سوزی در سردخانه و انباری یک مرکز درمانی در تهران +عکس

۵ اسفند ۱۳۹۸، ۲:۳۳
کد خبر: 419328
آتش‌سوزی در سردخانه و انباری یک مرکز درمانی در تهران +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در انباری و سردخانه یک مرکز درمانی در تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی درباره جزییات این آتش‌سوزی گفت: ساعت ٠٠:٢٠ دقیقه بامداد امروز(دوشنبه، ۵ اسفند) یک مورد حادثه آتش‌سوزی و مشاهده دود داخل یک مرکز درمانی واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از خیابان میرداماد به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این‌که محل آتش‌سوزی یک مرکز درمانی بود، گفت: در حیاط این محل دو باب انباری و سردخانه در مجاورت ساختمان اصلی مرکز درمانی وجود داشت که جمعا حدود ۴٠ متر وسعت داشتند. هر دو اتاق دچار آتش‌سوزی شده بود و دود ناشی از حریق از طریق کانال و رایزر به بخش‌هایی از طبقات ساختمان اصلی نفوذ کرده بود.

وی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، کادر درمانی اتاق‌های ساختمان اصلی را که دود به آن‌ها سرایت کرده بود، تخلیه کرده بودند؛ البته دودگرفتگی شدید نبود اما تخلیه این مکان اقدام مناسبی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل همزمان با خاموش کردن آتش به داخل طبقات رفتند و تعدادی از بیماران و کادر درمانی را که همچنان در ساختمان حضور داشتند به حیاط منتقل کردند.

به گفته وی، حریق به سرعت اطفاء شد و پس از انجام عملیات تخلیه دود، افرادی که از ساختمان خارج شده بودند نیز بدون هیچ‌گونه مصدومیتی به وضعیت قبلی بازگشتند.