۰ نفر

مرد معتاد ، سارق دریچه فاضلاب بود

۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۲۰
کد خبر: 417807
مرد معتاد ، سارق دریچه فاضلاب بود

مرد معتاد که با همدستی دوستش دریچه‌های چدنی فاضلاب خیابان‌ها را سرقت می‌کرد تا هزینه مواد مخدرش را تأمین کند بعد از دستگیری به 100 فقره سرقت اعتراف کرد.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 5 صبح یکشنبه یکی از شهروندان در منطقه هاشم آباد در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد که دو مرد با خودروی پراید در کنار یک دریچه فاضلاب نشسته و با پتک روی آن ضربه می‌زنند. با توجه به اینکه در چند روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر سرقت دریچه‌های چدنی فاضلاب در جنوب تهران اعلام شده بود خیلی زود تیمی از مأموران گشت کلانتری 132 نبرد به محل اعزام شدند. مأموران به محض حضور در محل سرقت مشاهده کردند که یکی از متهمان در حال انتقال دریچه چدنی به خودروی پراید است که در این صحنه یکی از متهمان با مشاهده مأموران پای پیاده شروع به فرار کرد و متهم اصلی پرونده از سوی مأموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد که هر روز بین 5 تا 6 دریچه فاضلاب چدنی را در جنوب تهران به سرقت می‌برد که در این مدت نزدیک به 100 فقره دزدی کرده است.

سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری 132 نبرد در این باره گفت: متهم از ساعت 2 بامداد تا 5 صبح این سرقت‌ها را انجام داده و خودروی پراید را نیز از یکی از دوستانش به بهانه مسافرکشی می‌گرفته و با آن سرقت می‌کرده که با فروش این دریچه‌ها هزینه اعتیادش به هروئین و شیشه را تأمین کرده است.سرهنگ تیموری در پایان افزود: متهم پس از اعتراف به سرقت‌ها به مرجع قضایی معرفی شد.