۰ نفر

سرقت صندلی پارک و پل فلزی با قیچی آهن بری

۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۱۴
کد خبر: 417806
سرقت صندلی پارک و پل فلزی با قیچی آهن بری

2 سارق حرفه‌ای که صندلی فلزی پارک‌ها، پل‌های آهنی پارکینگ خانه‌ها و گاردریل‌های کنار بزرگراه را می‌دزدیدند از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، از چندی قبل وقوع چندین فقره سرقت پل‌های آهنی جلوی پارکینگ ساختمان‌ها، صندلی‌های فلزی پارک، گاردریل و نرده‌های آهنی کنار بزرگراه خلیج فارس به کلانتری مخابره شد و تحقیقات ویژه برای دستگیری متهمان کلید خورد.

مأموران در نخستین گام به بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت پرداختند و دریافتند که سارقان با خودرو نیسان آبی رنگ که جرثقیل پشت آن بسته بود اقدام به سرقت کرده‌اند. بنابراین مشخصات خودرو به همه واحدهای گشت پلیس اعلام شد تا اینکه مأمور گشت موتوری کلانتری 179 خلیج فارس موفق به شناسایی خودروی سارقان شد و هنگامی که 2 مرد جوان در بزرگراه آزادگان از خودرو پیاده شدند و با قیچی بزرگ آهن بری سرگرم باز کردن گاردریل کنار بزرگراه بودند آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ حبیب آقایی- رئیس کلانتری 179 خلیج فارس - گفت: در تحقیقات از متهمان آنها به 100 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و پس از معرفی به مرجع قضایی با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.