۰ نفر

مجازات مرگ برای قتل همسر سابق

۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۲۴
کد خبر: 416650
مجازات مرگ برای قتل همسر سابق

مرد خشمگین پس از جدایی از همسرش وقتی متوجه شد او می‌خواهد با مرد دیگری ازدواج کند زن جوان را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از 4 سال پیش با کشف جسد زنی 44 ساله به‌نام مهتاب در خانه‌اش در دستور کار مأموران قرار گرفت. خبر فوت این زن توسط ناصر 51 ساله همسر سابقش به پلیس اعلام شد و او در همان ابتدا به قتل اعتراف کرد. متهم با تکمیل پرونده‌اش به دادسرا رفت و حالا بعد از 4 سال هفته گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه ناصر به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: من و مهتاب از ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتیم حتی پس از آنکه خدا به ما یک پسر و دختر هم داد مشکلاتمان حل نشد و به خاطر دارم که آخرین بار وقتی او سر یک موضوع خیلی ساده با دخترم دعوا کرد، از شدت عصبانیت مهتاب را کتک زدم. او هم به کلانتری رفت و شکایتی را علیه من مطرح کرد. در کلانتری دوباره دعوایمان شد و این بار علاوه بر همسرم، مأمور کلانتری را هم زدم و به زندان افتادم. در زندان بودم که مهتاب به ملاقاتم آمد و گفت در صورتی که حق طلاق را به من بدهی رضایت می‌دهم تا از زندان آزاد شوی. من هم حق طلاق را به او دادم و از زندان آزاد شدم. 6 ماه بعد مهتاب به بهانه اینکه اگر طلاق بگیریم پسرمان از سربازی معاف می‌شود از من خواست تا جدا شویم. من هم قبول کردم و طلاق گرفتیم. مهتاب قول داده بود کنار من و بچه‌هایمان تا آخر عمر در خانه من زندگی می‌کند اما چند ماه پس‌از جدایی‌مان قهر کرد و به خانه پدرش رفت. تا اینکه روز حادثه برای دیدن بچه‌ها که آمده بود به من گفت با مردی قرار ازدواج گذاشته و این آخرین ملاقات ماست. از شنیدن حرف‌هایش عصبانی شدم ابتدا با دست هایم گلویش را فشردم و بعد هم با شال خفه‌اش کردم. او را کشتم چون فریبم داده بود.

پس از اظهارات متهم پدر و مادر مقتول از طرف خودشان درخواست قصاص و از طرف فرزند صغیر دخترشان درخواست دیه را مطرح کردند.

سرانجام صبح دیروز قضات دادگاه این مرد را به قصاص محکوم کردند.