۰ نفر

تصادف منجر به کشف ۲۵۰۰کیلو تریاک شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبر: 415248
تصادف منجر به کشف ۲۵۰۰کیلو تریاک شد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف بیش از دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک، پس از یک تصادف خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمد کاظم تقوی با اعلام خبر کشف بیش از دو تن و 500 کیلو موادمخدر از یک تریلر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی در پی اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو تریلر در محور "بجستان ـ بردسکن"، بلافاصله در محل موردنظر که در زیرگذر سه راهی "چاه فالیز" بود، حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس بجستان حاکی از آن بود که خودروی تریلر حامل فرآورده‌های معدنی که از استان سیستان و بلوچستان عازم استانهای شمالی کشور بوده واژگون شده اما اثری از راننده یا سرنشین این خودرو در محل نبود و این موضوع حساسیت و شک پلیس مبنی بر ترس راکبان خودروی مذکور از رسیدن پلیس به محل حادثه را برانگیخت.

وی تصریح کرد: بررسی‌های دقیق‌تر پلیس در صحنه ادامه یافت و مأموران انتظامی بجستان با خارج کردن 86 گالن از لابه‌لای محموله بار خودرو، دو تن و 538 کیلو تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برابر اظهارنظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، ناتوانی راننده در کنترل خودرو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی علت واژگونی تریلر بوده است.

به گفته تقوی، ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی در رابطه با این پرونده آغاز، سوداگران مرگ شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند.