۰ نفر

واژگونی پراید در میامی ۲کشته به جا گذاشت

۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۲۲
کد خبر: 413711
واژگونی پراید در میامی ۲کشته به جا گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودروی پراید در محور میامی - شاهرود باعث کشته شدن ۲تن و مجروحیت پنج تن دیگر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ناصر سلمانپور با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۲دقیقه امروز به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اطلاع داده شد، افزود: ماموران اورژانس بی‌درنگ به محل تصادف در نزدیکی پمپ بنزین سربداران میامی اعزام شدند.

وی اظهار داشت: اقدامات اولیه توسط اورژانس میامی انجام شد و مصدومان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند.

معاون اورژانس شاهرود اظهار داشت: حال عمومی ۲ مصدوم این حادثه رضایت بخش نیست.

محورهای شاهرود و میامی هرساله به ویژه در تابستان و روزهای تعطیل نوروز شاهد رفت و آمد میلیونی هموطنان است.

یکنواخت بودن راه ها، نبود امکانات کافی برای استراحت رانندگان و نیز ایمن نبودن برخی از نقاط این مسیر  باعث حوادث رانندگی به ویژه انحراف از راه و واژگونی خودروها می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۵۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.