۰ نفر

تجاوز پدربزرگ شیطان صفت به نوه‌هایش +عکس

۴ بهمن ۱۳۹۸، ۵:۲۲
کد خبر: 412034
تجاوز پدربزرگ شیطان صفت به نوه‌هایش +عکس

مرد سالخورده که متهم است سالها قبل دو نوه اش را آزار داده دیروز پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.مادر دو شاکی نیز ادعا کرد در کودکی از سوی پدرش مورد آزار قرار گرفته و در این سالها سکوت کرده است.

مرد سالخورده که متهم است سالها قبل دو نوه اش را آزار داده دیروز پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.مادر دو شاکی نیز ادعا کرد در کودکی از سوی پدرش مورد آزار قرار گرفته و در این سالها سکوت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک زن میانسال آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود ادعا کرد که پدر سالخورده اش دختر و پسر وی را سالها قبل وقتی که خردسال بودند به تله شیطانی انداخته و آنها را آزار داده است .

17

با این شکایت پدربزرگ شیطان صفت ردیابی و بازداشت شد و در حالی که مدعی بود بی گناه است و دخترش به دروغ چنین شکایتی را علیه وی مطرح کرده دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد .

در ابتدای جلسه دختر ۱۹ساله و برادر ۲۲ساله اش به عنوان شاکی در جایگاه ویژه ایستادند. دختر جوان گفت: سالها قبل وقتی من و برادرم خردسال بودیم مادر و پدرم از هم جدا شدند. من و برادرم با مادرمان در خانه پدربزرگ مان زندگی میکردیم. مادرمان شاغل بود و روزها سر کار می رفت و من و برادرم ناچار بودیم در خانه پدر بزرگم بمانیم.

وی ادامه داد : در آن سال‌ها و در غیاب مادرم ،پدربزرگم بارها من و برادرم را آزار داده بود .او ما را تهدید کرده بود در این باره به کسی حرفی نزنیم.پدربزرگم از ۸سالگی تا ۱۴سالگی مرا آزار می داد. و من از ترسم در این سالها سکوت کرده بودم. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه من و برادرم گذاشته بود.به همین خاطر مدتی قبل با مادرم صحبت کردم و حقیقت را به او گفتم .مادرم که از شنیدن این موضوع شوکه شده بود از ما خواست تا علیه پدربزرگم شکایت کنیم. ما حالا برای پدربزرگمان اشد مجازات می‌خواهیم .

پسر جوان نیز حرفهای خواهرش را تایید کرد اما گفت: پدربزرگم همیشه با حرف هایش مرا آزار می داد.

سپس مادر دو شاکی روبه روی قضات ایستاد و گفت: من سالهاست که رازی را در سینه پنهان دارم که حالا می خواهم آن را برملا کنم. پدرم از ۸سالگی تا قبل از اینکه ازدواج کنم مرا آزار می داد اما من همیشه سکوت کرده بودم. اما حالا که فهمیده ام او دختر و پسرم را هم به تله انداخته آمده ام تا حقیقت را به دادگاه بگویم.

وقتی مرد سالخورده که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه متهم ایستاد جرمش را انکار کرد و گفت : من هرگز نوه هایم را آزار نداده‌ام .آنها به دروغ چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده‌اند .دختر و نوه هایم قصد اخاذی از من را دارند. من خانه ای در پردیس دارم که به نام همسرم است. آنها می خواهند خانه ام را از چنگم در بیاورند.