۰ نفر

پس از ۲۰روز؛

رهایی جوان ۳۳ساله اسارت از چنگال آدم ربایان

۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۳۳
کد خبر: 410165
رهایی جوان ۳۳ساله اسارت از چنگال آدم ربایان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "چابهار"، جوان ۳۳ ساله پس از ۲۰ روز اسارت از چنگال آدم ربایان رها شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم" فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در تاریخ سوم دی ماه سال جاری در منطقه "گلشهر چابهار" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، جوانی ۳۰ ساله توسط سرنشینان مسلح ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پراید با تهدید سلاح گرم گروگان گرفته شده است.

سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و آدم ربایان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از اقدامات گسترده پلیس برای آزادسازی گروگان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از محلات حاشیه شهر "چابهار" رها و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" با اشاره به اینکه علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات مالی آدم ربایان با فرد ربوده شده بوده، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.