۰ نفر

پلمب ۲قهوه‌خانه در شمال و غرب تهران

۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۱۷
کد خبر: 407869
پلمب ۲قهوه‌خانه در شمال و غرب تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، از پلمب دو قهوه‌خانه در شمال و غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ‌ نادر مرادی با اعلام خبر پلمب دو قهوه‌خانه در پایتخت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز شنبه چهاردهم دی ماه، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در راستای ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌های صنفی، از 11 سفره‌خانه سنتی و قهوه‌خانه در سطح شهر تهران بازدید کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: در این طرح نظارتی دو واحد سفره‌خانه و قهوه‌خانه در حوالی محله‌های تجریش و ستارخان به علت نداشتن جواز کسب و تخلفات صنفی هنجارشکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی پلمب شده به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس، نظارت بر اماکن عمومی پایتخت را برای جلوگیری از بروز تخلفات صنفی با همکاری اتحادیه‌های مربوط، در دستور کار خود قرار داده و کار کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با بکارگیری تمام توان و استعداد موجود انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه ایجاد فضایی امن و تأمین آرامش شهروندان، مهمترین هدف پلیس در اجرای طرحهای نظارت بر صنوف است، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند.