۰ نفر

دستگیری قاتل فراری بعد از یک ماه

۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵
کد خبر: 404937
دستگیری قاتل فراری بعد از یک ماه

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری قاتلی که یک ماه پیش یک نفر را کشته و از محل متواری شده بود خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ منوچهر مکی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه دشت عباس در ماه گذشته، بلافاصله ماموران این انتظامی، به صورت ویژه دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ مکی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مردی به هویت نامعلوم با ضربات جسم سنگین به قتل رسیده و هیچ آثاری از قاتل بجای نمانده است.

وی تصریح کرد: بلافاصله با تدابیر عملیاتی، توسط انتظامی شهرستان دهلران، ماموریت، جهت شناسایی و دستگیری قاتل متواری به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان دهلران و یک ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی و اقدامات خاص پلیسی با هماهنگی بازپرس ویژه قتل دادگاه عمومی موسیان و دشت عباس، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای قاتل ۳۰ ساله فراری شدند.

وی یادآور شد: ماموران پلیس، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه، قاتل را در مخفیگاهش در یکی از استان‌های همجوار، محاصره و دستگیر کردند.

سرهنگ مکی گفت: متهم به بزه ارتکابی خود برابر مستندات موجود اعتراف و انگیزه خود را از قتل، اختلاف مالی و مجادله لفظی عنوان کرد که در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضائی شد.