۰ نفر

دختر جوان قربانی خواستگار تبهکار

۵ دی ۱۳۹۸، ۷:۳۰
کد خبر: 404858
دختر جوان قربانی خواستگار تبهکار

حکم مرد جوان که به اتهام تعرض محاکمه شده بوداز سوی قضات صادر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختری جوان در سال 97 آغاز شد. شاکی مدعی بود از سوی پسری به‌نام امید مورد تعرض قرار گرفته ‌است.

 ناهید در اظهاراتش به مأموران گفت: در اینستاگرام با امید آشنا شدم و پس‌از چند بار ارتباط تلفنی و اظهار علاقه او با هم قرار ملاقات حضوری گذاشتیم. بعد‌ از مدتی امید از من خواست که به خواستگاری‌ام بیاید. پس از آن قرار دیگری با هم گذاشتیم تا درباره ازدواج‌مان بیشتر صحبت کنیم اما لحظه قرار با من تماس گرفت و عنوان کرد که به‌خاطر مشکلی که برایش پیش آمده نمی‌تواند به محل قرار بیاید و از من خواست تا به منزلش بروم من هم قبول کردم و رفتم. اما او که حالت عادی نداشت به من حمله کرد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد تعرض قرار داد.

با شکایت این دختر بود که مأموران امید را بازداشت کردند اما پسر جوان از ابتدا تجاوز به عنف را رد کرد و مدعی شد که ناهید خودش دوست داشته که با او رابطه برقرار کند. این جوان وقتی در برابر قضات قرار گرفت بازهم اظهاراتش مبنی بر رابطه خودخواسته ناهید با او را تکرار کرد. این درحالی بود که پزشکی قانونی اتهام تعرض به دختر جوان را تأیید کرد.

اما در ادامه رسیدگی به پرونده با توجه به اینکه دختر جوان خودش به خانه امید رفته بود قضات، متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کردند اما او را به اتهام رابطه نامشروع به 100 ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کردند که این حکم در دیوانعالی کشور تأیید شد.