۰ نفر

سرقت‌های نظافتچی زن با شیرموز خواب‌آور

۴ دی ۱۳۹۸، ۸:۱۰
کد خبر: 404574
سرقت‌های نظافتچی زن با شیرموز خواب‌آور

زن نظافتچی که با خوراندن شیرموز حاوی قرص خواب‌آور صاحبخانه‌ها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، با هوشمندی صاحبخانه به دام پلیس افتاد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، اواخر سال گذشته، مرد جوانی با مراجعه به کلانتری 108 نواب مدعی شد که نظافتچی خانه‌اش او را با آبمیوه بیهوش کرده و اموالش از جمله لپ‌تاپ، مقداری طلا و وجه نقد را به ارزش 200 میلیون تومان سرقت کرده است.

او درباره جزئیات این ماجرا به مأموران گفت: زن نظافتچی بعد از چند ساعت کار شیرموزی درست کرد و من هم پس از خوردن آن بیهوش شدم و پس از آنکه به هوش آمدم متوجه سرقت اموالم شدم. البته خانه‌ام به دوربین مداربسته مجهز بود و او از این ماجرا اطلاعی نداشت.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت درباره این پرونده گفت: با توجه به اظهارات شاکی و بررسی تصاویر ضبط شده، هویت سارق زن، به‌نام زیبا 35ساله مشخص شد و کارآگاهان او را دستگیر کردند. متهم به مأموران گفت: تاکنون 5 بار با چنین شیوه‌ای سرقت کرده‌ام و اموال را به 4مالخر فروخته‌ام.

در ادامه رسیدگی به این پرونده هر 4 مالخر دستگیر شدند و به جرمشان اعتراف کردند و همه متهمان با دستور مقام قضایی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.