۰ نفر

تعرض به دختر جوان به بهانه پرداخت وام

۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۶:۳۷
کد خبر: 400746
تعرض به دختر جوان به بهانه پرداخت وام

مرد تبهکار که به بهانه پرداخت وام 15 میلیون تومانی به دختر جوانی تعرض کرده بود از سوی قضات دادگاه کیفری محاکمه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس از یک مرد شیاد شکایت کرد و گفت: من تازه نامزد کرده بودم و برای خرید جهیزیه‌ام نیاز به پول داشتم. در یکی از سایت‌های آگهی در فضای مجازی تبلیغ فروش وام 15 میلیون تومانی دیدم و با شماره‌ای که داده بودند تماس گرفتم. مرد جوانی تلفن را جواب داد و بعد از چند دقیقه که با هم گفت‌و‌گو کردیم به من گفت می‌تواند برایم وام بیشتری هم بگیرد. من که نیاز زیادی به پول داشتم از شنیدن این حرف خیلی خوشحال شدم و شرایطش را پرسیدم که او گفت باید در یک ملاقات حضوری برایم توضیح دهد. بعد هم در تماس دیگری مرا به خانه‌اش دعوت کرد اما نمی‌دانستم چه دام شومی برایم پهن کرده است. وقتی به آنجا رفتم به من تعرض کرد.اما گفت این شرط من برای پرداخت وام بود حالا وام را برایت جور می‌کنم. من که می‌ترسیدم واقعیت را به کسی بگویم موضوع را مخفی کردم اما در تماس‌های بعدی متوجه شدم نه تنها وامی در کار نیست بلکه او با گرفتن فیلم و عکس از من قصد اخاذی دارد. به‌همین خاطر تصمیم به شکایت گرفتم.

پس‌از شکایت این دختر و بررسی‌های پلیسی متهم دستگیر شد و در حالی که منکر تعرض بود گفت: این دختر با خواست خودش با من رابطه برقرار کرد چرا که دریافت وام برایش اولویت داشت اما وقتی فهمید وامی در کار نیست شکایت کرد. من هیچ‌وقت تهدیدش نکردم و اصلاً فیلم و عکسی نیز در کار نبوده است.

اما مأموران در بررسی گوشی تلفن همراه متهم چند عکس خصوصی از دختر جوان پیدا کردند. بدین ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات صبح دیروز پس از شنیدن اظهارات شاکی و متهم دستور بازداشت مرد شیاد را صادر کرده و بزودی حکم وی صادر خواهد شد.