۰ نفر

انهدام ‌باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در میرجاوه

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴
کد خبر: 400240
 انهدام ‌باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در میرجاوه

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر برای وارد کردن محموله‌ای سنگین به وسیله خودرو‌های نقلیه به مرز‌های حوزه شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: مرزداران بلافاصله برای انهدام این باند قاچاق مواد مخدر در قالب تیم‌های مختلف پوششی و عملیاتی پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند قاچاقچیان را زمینگیر و آن‌ها را در دستیابی به اهداف شوم‌شان ناکام بگذارند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف دو دستگاه وسیله نقلیه، 500 کیلوگرم تریاک به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهات کشف کردند.

سردار ملاشاهی با تشکر از همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.