۰ نفر

پدر مقتول: به خاطر نوه‌ام از قصاص پدرش گذشتم!

۹ آذر ۱۳۹۸، ۶:۳۷
کد خبر: 398208
پدر مقتول: به خاطر نوه‌ام از قصاص پدرش گذشتم!

داماد جوان که در جریان مشاجره با همسرش او را با روسری خفه کرده بود، پس از محاکمه در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز قبل از صدور حکم توانست با جلب رضایت خانواده همسرش و با تلاش مددکاران ندامتگاه کرج از مجازات قصاص نجات یابد.‌

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ماجرای این جنایت از دهم تیر پارسال با مراجعه مرد میانسالی به‌ همراه دامادش به کلانتری فردیس کرج شروع شد، مرد جوان در جریان بازجویی مدعی شد همسر 26 ساله‌اش به نام شیوا صبح زود از خانه خارج شده و دیگر از او اطلاعی ندارند. یک هفته از ناپدید شدن این زن جوان گذشته بود که جسدش در حاشیه شهر قدس ( قلعه حسن خان)  پیدا شد. کارآگاهان جنایی در پلیس آگاهی فردیس به تحقیق درباره این جنایت پرداختند و یک هفته بعد راز این قتل با اعتراف داماد جوان فاش شد. او در جریان بازجویی گفت: روز حادثه به خاطر فروش خودرویمان با همسرم درگیر شدم، او مخالف فروش خودرو بود درحالی که من به خاطر خرید خانه بدهی داشتم؛ سر همین ماجرا با هم جرو بحث کردیم درگیری ما بالا گرفت تا اینکه از شدت عصبانیت با یک روسری او را خفه کردم. این داماد جوان که به اتهام قتل عمد بازداشت شده بود در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد و در حالی که با مجازات قصاص روبه‌رو بود اما با تلاش مددکاران زندان کرج و جلب رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت. پدر مقتول درباره این ماجرا گفت: من اصلاً فکر نمی‌کردم که دامادم دخترم را کشته باشد چون آنها 12 سال باهم زندگی کرده بودند و تا به حال دخترم از دامادم شکایتی نکرده بود، رفتارش هم با ما محترمانه بود وقتی فهمیدم که او خودش به کلانتری رفته و اعتراف کرده شوکه شدم.

چرا از قصاص گذشت کردید و دامادتان را بخشیدید؟ اول به خاطر خدا و بعد به خاطر نوه ام؛ نمی‌خواهم پدرش را هم از دست بدهد. دامادم الان در زندان درباره دخترم کتاب می‌نویسد. آنها همدیگر را بسیار دوست داشتند.

در مقابل این بخشش بزرگ از او چه می‌خواهید؟ ما فقط می‌خواهیم از نوه مان بخوبی مراقبت کند؛ او تنها یادگار دخترمان است.‌