۰ نفر

جیب‌برهای کوچولوی مترو در دام پلیس

۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۸
کد خبر: 397964
جیب‌برهای کوچولوی مترو در دام پلیس

رئیس پلیس متروی پایتخت از دستگیری چهار نوجوان که به شکلی حرفه‌ای اقدام به جیب‌بری از مسافران مترو کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید عطاء اللهی دراین‌باره گفت: اواسط آبان ماه امسال زنی به پلیس متروی خط یک پایتخت مراجعه و اعلام کرد که چهار میلیون تومان وجه نقد همراهش بوده و مطمئن است تا زمانی که داخل واگن شده هم این مبلغ همراهش بوده اما زمانی که از واگن خارج شده متوجه شده که در کیفش باز شده و علاوه بر کیف پول،  مبلغ چهار میلیون تومانش نیز به سرقت رفته است. شاکی گفت که در طول مسیر مراقبت های لازم را از وجه نقدش انجام داده اما در زمانی که روی صندلی داخل واگن قطار نشسته بودم، چهار نوجوان دستفروش به او نزدیک شده و به آنها مشکوک است.
وی گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس مترو هنگام گشت زنی‌های هدفمند چهار نوجوان را که  قصد داشتند از مسافری سرقت کنند، مشاهده کردند و موفق شدند با کنترل صحنه جرم، هر چهار سارق نوجوان را قبل از متواری شدن، دستگیر کنند.

عطاءاللهی با بیان اینکه متهمان پرونده ۹ تا ۱۲ سال سن داشته و سابقه بازپروری هم دارند، گفت: هر چهار متهم در دفتر پلیس به جرم ارتکابی مبنی بر سرقت چهار میلیون تومان وجه نقد از کیف شاکی اعتراف کردند و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به عوامل پلیس پیشگیری تحویل داده شدند.