۰ نفر

۳۰نفر از عوامل اصلی اغتشاشات غرب پایتخت دستگیر شدند

۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۱
کد خبر: 397963
۳۰نفر از عوامل اصلی اغتشاشات غرب پایتخت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳۰ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در ناآرامی های اخیر شهرستان‌های غرب استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار «محسن خانچرلی» در این باره اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران حوادث اخیر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی درشهرستان‌های غرب استان تهران شده بودند، دستگیری عوامل اصلی ناامنی های اخیر همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده، ۳۰ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان های استان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: اشرار دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به ماموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

سردار خانچرلی از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین مقام معظم رهبری، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند تصریح کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

کشف ۹۳ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس پایتخت و یزد

همچنین رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیاتی مشترک با پلیس یزد، گفت: از مخفیگاه متهم ۹۳ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سرهنگ «محمد بخشنده» در این باره گفت: ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه کرده و قصد دارد محموله را در شهر یزد در مخفیگاهش پنهان و در فرصت مناسبی به شهر تهران منتقل کنند، تحقیق در این خصوص آغاز و با تایید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به استان یزد، اعزام و موفق شدند مخفیگاه متهم را در استان یزد شناسایی و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم ظهر روز چهارم آذرماه در یک عملیات مشترک در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل ۹۳ کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی در خصوص جزئیات پرونده و شناسایی همدستان وی ادامه دارد.

بخشنده در پایان با قدردانی از همکاری پلیس یزد از انتقال متهم دستگیرشده به مقر پلیس پایتخت خبر داد.