۰ نفر

عامل قتل عام خانوادگی: همه اعترافاتم دروغ بود

۶ آذر ۱۳۹۸، ۶:۳۵
کد خبر: 397592
عامل قتل عام خانوادگی: همه اعترافاتم دروغ بود

مرد جنایتکار که یک سال قبل در اقدامی جنون‌آمیز دو دختر جوان خود را به‌همراه پدر و مادر همسر سابقش به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه منکر ارتکاب این جنایت‌ها شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از 26 مهر سال 97 در دستور کار مأموران کلانتری 132 نبرد و کارآگاهان جنایی پایتخت قرار گرفت. وقتی مأموران به محل جنایت رفتند اجساد خونین مرد 79 ساله و زن 70 ساله‌ای را در سالن پذیرایی دیدند. کارآگاهان همچنین در اتاق خواب‌ها نیز اجساد دو دختر جوان خانواده را پیدا کردند که سرشان را بریده بودند.در ادامه منصور 48 ساله – پدر خانواده – که عامل این جنایت‌ها بود خود را تسلیم پلیس کرد. وی که در کار خرید و فروش خودرو و خانه بود در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل‌ها مدعی شد با بریدن رگ دستانش قصد خودکشی داشته اما زنده مانده است.

 در جلسه محاکمه این متهم که صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد نخست همسر سابق قاتل به‌عنوان ولی دم مقتولان خواهان دریافت دیه دختران و مادرش شد اما در مورد قتل پدرش خواستار مجازات قصاص برای قاتل شد. در ادامه نیز خواهر و برادرانش خواهان دریافت دیه مادر و مجازات قصاص برای عامل قتل پدرشان شدند.پس‌ از این مرحله نوبت به متهم رسید تا از خود دفاع کند. قاضی از وی خواست تا درباره ماجرای قتل‌ها توضیح دهد. اما مرد میانسال در کمال آرامش گفت: من قتلی مرتکب نشده‌ام به‌همین خاطر دیه هم نمی‌دهم. از آن روز چیزی یادم نمی‌آید. من مقدار زیادی قرص خورده بودم و همه اعترافاتم در روز دستگیری دروغ بود. من آنقدر حالم بد بود که 4 ماه پس از این حادثه در بیمارستان روانی امین آباد بستری بودم. قاضی گفت: اما تو با خط خودت اعتراف کرده‌ای و گفته بودی که چون مادرزنت درباره رفتارهای نامناسب همسر سابق و دخترانت به تو گوشزد کرده بود آنها را کشته‌ای.

متهم در جواب گفت: من این مطالب را گفتم اما انگیزه‌ام برای قتل نبوده است. من کسی را نکشته‌ام.

در ادامه دادگاه قاضی اعترافات متهم را در اداره آگاهی برایش خواند و گفت: تو گفته بودی بعد از طلاق دادن همسرت دخترانت ساناز- 17ساله- و سولماز 20 ساله- که دانشجوی حقوق بوده با تو زندگی می‌کردند. اما همسرت نیز کلید خانه را داشته و گاهی برای سرزدن به دخترانش به خانه تو می‌آمده و هربار که تو از او درباره رفت و آمدها و نحوه زندگی اش می‌پرسیدی جواب درستی به تو نمی‌داده و می‌گفته ما طلاق گرفتیم و به تو ربطی ندارد و همین موضوع تو را عصبی می‌کرده است. همچنین گفته بودی روز حادثه به دخترانت گفته بودی که می‌خواهی برای فروش ویلای شمال به آنجا بروی و ساناز دختر کوچکترت پیشنهاد داده تا در نبود تو پدر بزرگ و مادربزرگش به خانه شما بیایند تا تنها نمانند. شب حادثه نیز با آمدن آنها تو با گوشی پدربزرگ به همسرت پیام دادی که «تا دیر نشده به خانه برگرد» اما وقتی او جوابی نداده تو عصبانی شدی و تصمیم به انتقام از وی گرفته‌ای. بنابراین با خوراندن شیرموز آلوده به قرص‌های خواب آور دختران و پدر و مادر زنت را بی‌هوش کرده‌ای و بعد هم با چاقوی آشپزخانه سر هر چهار نفرشان را بریده ای. به گفته خودت ده‌ها قرص آرام بخش هم خودت خوردی و رگ‌های دستت را نیز بریده بودی اما زنده ماندی و ظهر روز بعد از جنایت به برادرت تلفن کردی و ماجرای قتل‌ها را خبر دادی. در اینجا متهم در جواب قاضی گفت: من حدود 200 تا قرص خورده بودم تمام این حرف‌ها تخیلات ذهنی‌ام بوده است. من کسی را نکشته‌ام.

بدین ترتیب بعد از دفاعیات وکلای طرفین پرونده ختم رسیدگی اعلام شد و قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.