۰ نفر

یک مینی بوس ۵بچه را زیر گرفت

۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۳:۱۰
کد خبر: 394446
یک مینی بوس ۵بچه را زیر گرفت

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اعلام کرد: مینی بوسی که ساعت ۱۳و ۳۰دقیقه ظهر چهارشنبه وارد مدرسه دخترانه کوی نیایش بندرعباس شده، هیچ ارتباطی با سرویس مدرسه نداشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی چهارشنبه شب با اعلام این خبر افزود: برخلاف شایعه های ایجاد شده، این مینی بوس شخصی وعبوری بوده و ارتباطی به سرویس دانش آموزان نداشته است.
وی بیان داشت: مینی بوس عبوری در کنار خیابان و روربروی درب مدرسه دخترانه کوی نیایش بندرعباس پارک بوده و راننده برای خرید از سوپرمارکت، خودرو که نه ترمز دستی راکشیده و نه خاموش کرده، رها کرده است.
این مسوول فرهنگی هرمزگان اظهارداشت: مینی بوس به دلیل دستکاری فرزند راننده و یا سرازیری مسیر، شروع به حرکت می کند. 
دادی زاده گفت: مینی بوس درمسیربا چند خودرو برخورد کرده و راننده بعد از رسیدن به ماشین خود در اثر دستپاچگی ونداشتن تعادل کافی ،پدال گاز را فشرده که با شدت به درب بسته مدرسه برخورد و وارد فضا شده است.
وی گفت: در اثر برخورد به باغچه مدرسه، لاستیک مینی بوس کنده شده و پنج نفر از دانش آموزان درون حیاط صدمه می بینند.
وی گفت: دانش آموزان مصدوم سریع به بیمارستان منتقل می شوند که چهار نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده و یک دانش آموز به علت شکستی دست برای عمل جراحی در نوبت صبح فردا پنج شنبه بستری می شود. 
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: درحال حاضر مینی بوس به پارکینگ پلیس انتقال یافته و مراحل قانونی جهت اخذ خسارت به دانش آموزان، درب مدرسه و خودروهای شخصی در جریان است.