۰ نفر

پرداخت مزد کارگر جوان با اسکناس جعلی

۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۳۲
کد خبر: 394372
پرداخت مزد کارگر جوان با اسکناس جعلی

فردی که قصد داشت با استفاده از اسکناس‌های جعلی از غرفه‌ای در ایستگاه متروی تجریش خرید کند، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مدتی قبل یکی از غرفه‌داران ایستگاه مترو تجریش با پلیس مترو تماس گرفته و اعلام کرد که یکی از مشریانش به او پول جعلی داده است که در همین راستا ماموران پلیس مترو ایستگاه تجریش برای بررسی موضوع به غرفه اعلامی مراجعه کرده و مشاهده کردند که صاحب غرفه مشتری را نیز دستگیر کرده است.

با حضور ماموران در محل، شاکی به آنان اعلام کرد که متهم در ازای خرید عطر، پول تقلبی به وی داده است که در همین راستا وسایل و لوازم همراه متهم مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن هشت میلیون ریال پول تقلبی شامل ۶۰ اسکناس صد هزار ریالی و چهار چک پول ۵۰۰ هزار ریالی از متهم کشف و ضبط شد.

با کشف اسکناس‌ها، متهم به مقر پلیس منتقل شده و در بازجویی ‌ها گفت که کارگر ساختمانی است و پس از چند روز کارکردن در ساختمان، این پول‌ها را از کارفرمایش به عنوان دستمزد گرفته و از تقلبی بودن اسکناس‌ها اطلاعی ندارد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با تایید این خبر اعلام کرد که با تشکیل پرونده مقدماتی برای متهم، این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری صاحب‌کارش نیز در دستور کار ماموران کلانتری تجریش قرار گرفته است.