۰ نفر

کشف سلاح وینچستر از هیوندایی در تجریش

۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۰۱
کد خبر: 393317
کشف سلاح وینچستر از هیوندایی در تجریش

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از کشف یک سلاح وینچستر در خودروی هیوندای سرقتی از یک متهم سابقه دار خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مجتبی سحرابی، پیش از ظهر شنبه در کلانتری تجریش در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۰۱ تجریش در گشت‌زنی در محدوده تجریش به یک دستگاه خودرو هیوندا اکسنت مشکوک می‌شوند، نسبت به استعلام‌گیری نسبت به پلاک خودرو اقدام می‌کنند و مشخص می‌شود خودروی مذکور مسروقه است.

وی افزود: در بررسی از صندوق عقب خودرو یک قبضه سلاح وینچستر ۵ تیر کشف و ضبط می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: در ابتدا متصرف خودرو اظهار می‌کند اطلاعی از مسروقه بودن خودرو ندارم و خودرو متعلق به یکی از دوستانم است و حدوداً یک هفته است که این خودرو از دوستم به امانت گرفتم و می‌دانم که خودرو به نام همسر دوستم هست.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص سلاح وینچستر کشف شده فرد مذکور اظهار می‌کند بابت ضمانت دو میلیون وجه دستی که به یکی از دوستانم دادم این سلاح را گرفتم و قرار شد بعد از این که پولم را به من برگرداند، من سلاح را به او پس بدهم و حتی از ممنوعیت حمل این سلاح هم اطلاعی ندارم.

سرهنگ سحرابی منش گفت: با بررسی از سوابق این فرد مشخص شد فرد مذکور دارای یک فقره سابقه سرقت خودرو در محدوده آبعلی است و بابت این سرقت دو سال و نیم زندان بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: علت آزادی این فرد هم عفو مشروط بوده است. یعنی ۵ سال به زندان محکوم شده و بعد از تحمل دو سال و نیم آن به صورت مشروط از زندان آزاد شده و مجدداً به اقدام مجرمانه خود عمل کرده و در حال حاضر توسط کلانتری تجریش دستگیر شده است.