۰ نفر

عاملان جنایت خانوادگی کوچصفهان به زندان رفتند

۹ آبان ۱۳۹۸، ۷:۱۵
کد خبر: 391199
عاملان جنایت خانوادگی کوچصفهان به زندان رفتند

پسر ناخلف و همدستش که چهار عضو خانواده خود و دوست خواهرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بودند، پس از تکمیل تحقیقات پلیس تحویل زندان شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران،  این جنایت هولناک ساعت سه و نیم بامداد دوشنبه 6 آبان به پلیس اعلام و در نخستین تحقیقات مشخص شد علی پرهیزکار- برنج فروش سرشناس روستای گورابسر کوچصفهان- به همراه پدر، همسر، دخترش و دختر دانشجویی که میهمان آنها بوده با چاقو به قتل رسیده‌اند. در همان صحنه جنایت تنها پسر خانواده به‌نام محمد 22 ساله به‌عنوان مظنون به قتل بازداشت شد و چند ساعت بعد به این جنایات هولناک با همدستی دوستش اعتراف کرد. وی انگیزه خود را اختلاف مالی، بدبینی و مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

«محمد» صبح روز بعد از جنایت به همراه دوستش در خانه پدری‌اش حاضر و صحنه قتل را بازسازی کرد. او در جریان تحقیقات به مأموران گفت: «حدود ساعت 7 و نیم شب دوستم را به داخل خانه آوردم و جایی پنهانش کردم. حدود 9 و نیم شب بود اول سراغ خواهرم رفتیم و او را کشتم و بعد از او مادر، پدر و پدربزرگم را هم با چاقو زدم. از مدتی پیش برای این کار برنامه‌ریزی کرده بودم. همه را خودم کشتم و دوستم فقط کمکم کرد. دوست و هم دانشگاهی خواهرم برای تعطیلات به خانه ما آمده بود. نمی‌خواستم او را بکشم اما آن دختر همه چیز را دیده بود و نمی‌توانستم رهایش کنم. به همین خاطر او را هم کشتم. بعد همه کمدها و کشوها را روی زمین خالی کردم و خانه را به هم ریختم تا به نظر برسد که کسی به قصد دزدی همه را کشته است. ساعت 10 با ماشین پدرم به رشت رفتم و نیمه شب برگشتم و با پلیس تماس گرفتم.» همدست قاتل نیز در تحقیقات گفت: «محمد» به من گفت اگر در این کار کمکش کنم برایم در رشت یک مغازه می‌خرد اما من هیچ کسی را نکشتم.» براساس تحقیقات اولیه پلیسی و قضایی متهمان اعتیاد نداشته و در سلامت کامل عقلی دست به این جنایت هولناک زده‌اند. گفتنی است حدیث - دختر خانواده - و دوستش سارا دانشجوی رشته پرستاری و بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی خلخال بودند که برای تعطیلات به خانه برگشته بودند. متهمان روز چهار شنبه بعد از تکمیل تحقیقات پلیسی به زندان فرستاده شدند تا بزودی در دادگاه محاکمه شوند.‌