۰ نفر

شوخی خونبار، برادر بزرگتر را به گورستان فرستاد

۵ آبان ۱۳۹۸، ۲۳:۵۲
کد خبر: 390569
شوخی خونبار، برادر بزرگتر را به گورستان فرستاد

رئیس کلانتری ۱۳۱شهر ری از شوخی پسر نوجوانی که با تفنگ ساچمه‌ای به برادر بزرگترش شلیک کرده بود، خبر داد و گفت: در اثر این تیراندازی، برادر بزرگتر جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پرویز حسینی‌فر در تشریح این خبر، بیان داشت: ساعت ۸ شب پنجشنبه هفته گذشته دوم آبان ماه فردی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و اعلام کردند که یک فقره تیراندازی در محدوده کلانتری ۱۳۱ شهر ری رخ داده است.

کلانتر محله شهر ری، گفت: با دریافت خبر، تیم عملیات کلانتری به قید فوریت برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه که در پی جویی‌های انتظامی مشخص شد که ۲ برادر در حال شوخی با یکدیگر با اسلحه ساچمه‌ای بودند که رخداد خونینی را رقم زدند.

وی در ادامه اظهار داشت: براساس شواهد، پسر ۱۴ ساله‌ای که تفنگ ساچمه‌ای در دست داشت به سمت برادر ۲۴ ساله خود نشانه می‌رود و در حالیکه قصد شوخی داشته است، دستش را روی ماشه قرار می‌دهد و گلوله‌ای به سمت بردار بزرگترش تیراندازی می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: عوامل اورژانس که در محل حاضر بودند، برادر بزرگتر را بر اثر شدت خونریزی شدید به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل و بلافاصله به اتاق عمل برای بیرون آوردن ساچمه منتقل می‌شود که متاسفانه این فرد مصدوم به علت شدت خونریزی جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ حسینی‌فر عنوان کرد: پدر این پسر نوجوان به کلانتری مراجعه و بیان داشت که پسرش از ترس از خانه خارج و به خانه بازنگشته است که تیم عملیات کلانتری پس از بررسی موضوع موفق شدند خیلی زود پسربچه را دستگیر کند.

بنابراین گزارش، با تشکیل پرونده‌ای متهم پرونده به مقام قضائی معرفی شد.