۰ نفر

نزاع فامیلی قربانی گرفت

۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۴۹
کد خبر: 390161
نزاع فامیلی قربانی گرفت

فرماندار شهرستان رامهرمز از قتل و مجروح شدن ۲برادر در جریان یک نزاغ شخصی و فامیلی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، موسی ممبین با اشاره به اینکه این درگیری شامگاه گذشته به دلیل مشاجره بین سه جوان که با یکدیگر پسرخاله هستند در روستای شاه ابوالقاسم از توابع بخشداری سلطان آباد در حومه شرقی شهرستان رامهرمز رخ داد، گفت: قاتل که ۲۲ سال سن دارد به دلیل عصبانیت از اسلحه شکاری استفاده کرد که در نهایت منجر به مجروح شدن ۲ برادر شد.

وی ادامه داد: یکی از برادرها که ۲۳ سال سن داشت در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد و برادر دیگری تحت درمان است.

قاتل با وساطت بزرگان تحویل نیروی انتظامی شد

رئیس شورای تامین شهرستان رامهرمز با اشاره به اینکه با وساطت بزرگان، قاتل به نیروی انتظامی تحویل داده شد، گفت: با توجه به اینکه این درگیری بر اثر یک مشکل شخصی بین سه جوان بوده این نگرانی وجود داشت که درگیری طایفه ای را در منطقه شاهد باشیم اما خوشبختانه تا این لحظه با ورود به موقع عوامل حاکمیتی، قضایی و انتظامی از بروز آن جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همچنان در منظقه حضور دارد تا از هرگونه بی نظمی، دخالت و یا هر گونه اقدام خودسرانه جلوگیری شود.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: حضور نیروهای انتظامی در منطقه به منظور جلوگیری از بروز درگیری طایفه ای ادامه دارد.

اسلحه شکاری نباید در معرض استفاده دیگران قرار بگیرد

ممبینی همچنین در بخش دیگری از این گفت وگو به اعتماد دولت برای صدور مجوز نگهداری اسلحه شکاری به اهالی و روساییان واجد شرایط اشاره کرد و گفت: از دارندگان چنین مجوزهایی خواسته می شود که اجازه دسترسی دیگر اعضای خانواده به سلاح را ندهند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: کاربرد سلاحهای شکاری مشخص است و تنها دارنده مجوز، حق استفاده از آن را دارد.

بر اساس ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی هرکس به وسیله چاقو یا هرنوع اسلحه دیگر تظاهر یا قدرت نمایی کند یا آن را وسیله مزاحمت اشخاص یا اخاذی یا تهدید قراردهد یا با کسی گلاویز شود در صورتی که از مصادیق محارب نباشد به حبس ۶ماه تا ۲ سال و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.