۰ نفر

تصادف جاده‌ای 4کشته برجای گذاشت

۱ آبان ۱۳۹۸، ۰:۵۲
کد خبر: 389539
تصادف جاده‌ای 4کشته برجای گذاشت

در اثر وقوع ۲حادثه خونین رانندگی در جاده ارتباطی اردبیل - خلخال - سرچم چهار نفر کشته شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در حادثه اول که امروز در سه راهی پیرزمان در ۴۰ کیلومتری اردبیل رخ داد، شدت برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون منجر به کشته شدن راننده پژو شد.

در حادثه دوم نیز که عصر سه‌شنبه در حوالی روستای خلفلو در جاده اردبیل - سرچم رخ داد، در اثر برخورد کامیون با یک دستگاه اتوبوس خطوط مسافربری اردبیل - تهران و برخورد آن با یک دستگاه وانت نیسان در مسیر مخالف حرکت اتوبوس ۲ نفر از سرنشینان نیسان جان باخته و یک سرنشین اتوبوس نیز کشته شد.

سرهنگ علیرضا صحبتی ، فرمانده پلیس راه اردبیل - خلخال گفت: علت حادثه رانندگی برخورد کامیون با سواری پژو ۴۰۵ در سه راهی پیرزمان در جاده اردبیل - سرچم انحراف به چپ کامیون در هنگام سبقت می‌باشد.

وی اظهارداشت: علت حادثه برخورد اتوبوس با نیسان وانت نیز برخورد کامیون هم مسیر به پشت اتوبوس و پرت شدن این وسیله نقلیه مسافربری به سمت جلو ، انحراف از مسیر و برخورد شاخ به شاخ آن با نیسان وانت در لاین مخالف جاده است.

او با اشاره به افزایش تردد کامیون و اتوبوس در مسیر ارتباطی اردبیل - خلخال - سرچم همراه با فقدان زیرساخت‌های لازم در این جاده ارتباطی پرترافیک استان، گفت: در حالی که ۸۰ درصد ترافیک این مسیر را وسایط نقلیه حمل بار و مسافر تشکیل می‌دهد جاده فعلی جوابگوی این حجم از ترافیک نبوده و مستلزم ایجاد زیرساخت لازم از جمله افزایش عرض راه و ۲ بانده کردن جاده است.

شب گذشته نیز در اثر شدت برخورد ۲ دستگاه سواری با یکدیگر در سه راهی گنجگاه مسیر ارتباطی اردبیل - خلخال یک نفر جان باخت.

جاده سرچم ۱۷۸ کیلومتر طول دارد که حدود ۵۰ کیلومتر از آن در منطقه کوهستانی قرار دارد. این جاده در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسیده است.