۰ نفر

مرگ زن مسن بعد از طرح ادعای تعرض

۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۸:۰۰
کد خبر: 389063
مرگ زن مسن بعد از طرح ادعای تعرض

زنی مسن که هفته گذشته با شکایت از یکی از نزدیکانش ادعا کرده بود به او تعرض شده‌ است، صبح دیروز درحالی‌که قرار بود برای تحقیقات بیشتر همراه متهم در دادگاه حاضر شود، فوت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق،  یک هفته قبل زنی مسن به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کرد. این زن که همراه دخترش در دادگاه حاضر شده بود ادعا کرد از سوی دامادش مورد تعرض قرار گرفته‌ است. ادعای این زن عجیب به نظر می‌رسید، چراکه او 83 سال داشت و به‌ دلیل بیماری قند خون یک پایش را از دست داده ‌بود، ضمن اینکه مدعی بود هرگز از دامادش رفتار بدی ندیده بود، به‌همین‌دلیل دختر این زن مورد تحقیق قرار گرفت. هرچند ابتدا تصور می‌شد این زن به‌خاطر جلب توجه چنین ادعایی را مطرح کرده‌ است، اما دخترش اصرار کرد چنین نیست و مادرش هرگز برای جلب توجه چنین اتهامی را مطرح نمی‌کند. او گفت: این درست است که مادرم تنها زندگی می‌کند و همه بچه‌هایش رفته‌اند، اما من همیشه کنارش بوده‌ام. او با من خیلی راحت است و همه حرف‌هایش را به من می‌گوید. من فکر می‌کنم مادرم واقعیت را می‌گوید و باید از او تحقیق شود.

به‌این‌ترتیب زن 83 ساله به پزشکی‌قانونی معرفی شد. پزشکان بعد از معاینه اعلام کردند این زن درست گفته و مورد تعرض قرار گرفته‌ است. به‌این‌ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه 12 بازگردانده شد.

قضات دادگاه این‌بار داماد 50 ساله زن را احضار کردند. او گفته ‌بود قطعا خود را به دادگاه معرفی می‌کند، اما این کار را نکرد تا اینکه صبح دیروز دختر پیرزن به دادگاه اعلام کرد مادرش فوت شده است. این زن گفت: ما در حال پیگیری پرونده مادرم بودیم و مادرم گفته ‌بود کوتاه نمی‌آید. من مادرم را به خانه خودش بردم و بعد هم به خانه خودم رفتم. شنبه‌شب با مادرم تماس گرفتم، تلفن را جواب نداد. وقتی به خانه‌اش رفتم، جسد او را پیدا کردم. بلافاصله به اورژانس خبر دادم. امدادگران گفتند او فوت شده ‌است و کاری از دستشان برنمی‌آید. پلیس را خبر کردم و جسد مادرم را به پزشکی‌قانونی بردیم. این زن مدعی شد مادرش احتمالا کشته شده ‌است. او گفت: در نظریه‌ای که پزشکی‌قانونی به‌ صورت ابتدایی اعلام کرده، گفته مادرم دچار خون‌ریزی مغزی شده و این خون‌ریزی احتمالا به دلیل ضربه‌ای ‌است که به سرش وارد شده.‌  زن جوان گفت: مرگ مادرم مشکوک است و ما درخواست رسیدگی کرده‌ایم. دستور کالبد‌شکافی صادر شده‌ است و منتظریم دراین‌باره اظهارنظر شود. اما ما به این وضعیت مشکوک هستیم، ضمن اینکه پرونده تعرض به مادرم را پیگیری خواهم کرد.

به‌این‌ترتیب دستور جلب متهم به تعرض صادر شد و قضات منتظر بررسی پزشکی‌قانونی و دادسرا در خصوص پرونده مرگ مشکوک پیرزن هستند.