۰ نفر

دام مسافرکش قلابی برای زنان

۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۶:۵۰
کد خبر: 387313
دام مسافرکش قلابی برای زنان

مسافرکش قلابی که با جلب اعتماد زنان جوان اقدام به سرقت اموال‌شان می‌کرد از سوی پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از 18 تیر سال‌جاری با شکایت زن جوانی در کلانتری 164 قائم در دستور کار مأموران قرار گرفت. این زن در جزئیات ماجرای سرقت اموالش گفت: چندی قبل در خیابان رسالت خودروی سواری پژو 206 خاکستری رنگی را به‌صورت دربستی کرایه کردم. راننده که مرد جوانی بود در بین راه شماره تلفنش را به من داد تا در مواقع نیاز به خودروی دربستی با او تماس بگیرم. حدود 2 هفته بعد برای خرید با شماره تلفن راننده تماس گرفتم و از وی خواستم تا من را به یک فروشگاه ببرد. آن راننده بموقع رسید و من را به مقصد رساند و پس از خرید هم من را به منزلم بازگرداند حتی کمک کرد تا خریدهایم را به داخل منزلم ببرم. ساعتی پس از رفتن راننده پیامکی از بانکم دریافت کردم که نشان می‌داد مبلغ 2 میلیون و 500هزار تومان از حسابم برداشت شده است در حالی که تعجب کرده بودم همان موقع کارت عابربانکم را جست وجو کردم و متوجه شدم که کارت در داخل کیفم نیست.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دست خال» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در رابطه با شناسایی و دستگیری این سارق عنوان کرد: پس ازشکایت این زن جوان به پایگاه یکم پلیس آگاهی کار شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد و اکیپی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی به محل‌های تردد و توقف خودروی مذکور مراجعه و در تحقیقات میدانی پلاک انتظامی خودرو شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات پلیسی مالک خودرو شناسایی اما مدعی شد خودرواش به مدت یک ماه در اختیار یکی از دوستانش قرار داشته و وی با آن مسافرکشی می‌کرده است. در گام بعدی متهم اصلی پرونده شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ضمن اشاره به اینکه پرونده‌های مشابه دیگری نیز در این پایگاه علیه متهم پرونده کشف شده، خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات تکمیلی متهم به دادسرا تحویل شد.