۰ نفر

دختر ۷ساله در چاله حفر شده شرکت راه آهن غرق شد

۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 385500
دختر ۷ساله در چاله حفر شده شرکت راه آهن غرق شد

دختر بچه ای حدود هفت سال در چاله حفر شده شرکت راه آهن برای ایجاد پل در درون رودخانه شوگه بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان عصر دیروز /جمعه/ غرق شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ظاهر قلندرزهی مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری خاش گفت: عصر روز جمعه به این ایستگاه غرق شدن یک دختر بچه در چاله حفر شده در مسیر رودخانه شوگه اعلام شد که بلافاصله اقدام لازم برای ارزیابی عملیات امداد و نجات و اعزام خودروهای کف کش صورت گرفت.
وی اظهار داشت: این حادثه زودتر از ساعت ۱۶ رخ داده و تلاش های مردم محلی نتیجه نداده بود، اما با همکاری نیروهای نجات غریق هلال احمر حوالی ساعت ۱۷ و سی دقیقه دختر بچه از چاله بیرون آورده و تحویل اورژانس شد تا عملیات احیا در محل و اعزام به بیمارستان امام خمینی خاش بر روی کودک انجام شود اما با توجه به گذشت حدود ۲ ساعت از غرق شدگی، تلاش ها بی نتیجه بود.
وی گفت: با توجه به اینکه این حادثه در بیرون از شهر خاش رخ داده با هماهنگی دستگاههای مختلف خودروهای نجات غریق به محل اعزام شدند.
محمدامین میربلوچزهی رئیس شورای اسلامی روستای شوگه هم بیان کرد: با توجه به اینکه در این محل روستائیان به کار کشاورزی و دامداری مشغول و بچه های آنان نیز در اطراف پروژه های راه آهن در تردد هستند، انتظار می رود تابلوها و علائم خطر و هشدار نصب شود.
وی ادامه داد: در این منطقه علاوه بر تردد خودروهای سنگین شرکت راه آهن، حفر چاله های عمیق برای ایجاد پل ها، انفجارهای بزرگ برای نابود کردن کوهها و تپه ها از سوی شرکت راه آهن انجام می شود.