۰ نفر

مادر خشمگین پسرش را به چاه انداخت

۶ مهر ۱۳۹۸، ۹:۲۵
کد خبر: 383819
مادر خشمگین پسرش را به چاه انداخت

زن عصبانی که در اقدامی هولناک پسر 9 ساله‌اش را به چاه 8 متری انداخته بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، روز اول مهر زن جوانی از اهالی یکی از روستاهای اطراف کازرون با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پسر 9 ساله‌اش خبر داد. وی مدعی شد پسرش به مدرسه رفته و دیگر برنگشته است.

با این شکایت مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند پسرک اصلاً آن روز به مدرسه نرفته بود. بنابراین تحقیقات ادامه یافت و فرضیه کودک ربایی مورد بررسی قرار گرفت اما در ادامه ردیابی‌های پلیسی کارآگاهان به تناقض گویی‌های مادر ظنین شده و بازجویی‌ها از وی شدت گرفت تا اینکه سرانجام زن جوان لب به اعتراف هولناکی گشود و گفت: از دست شیطنت‌ها و اذیت‌های پسرم خسته شده بودم او را به چاه انداختم.

بدین ترتیب کارآگاهان به سراغ چاه هشت متری رفته و با کمک امدادگران آتش‌نشانی و اورژانس پسر بچه را که بشدت آسیب دیده و از فرط گرسنگی و تشنگی نیمه جان شده بود از عمق چاه بیرون کشیدند و کودک به بیمارستان اعزام و در آنجا بستری و تحت درمان قرارگرفت.

سرهنگ کاووس محمدی - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس - در این باره گفت:‌ در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های صورت گرفته مادر این کودک به جرم خود اقرار و اعلام کرد کودک خود را به‌دلیل شیطنت و اذیت کردن در چاه انداخته است. زن جوان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.‌