۰ نفر

راز جک سواری جسد سوخته در جاده آسیایی!

۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸
کد خبر: 381595
راز جک سواری جسد سوخته در جاده آسیایی!

زنی که به همراه سه برادرش با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد بازداشت شده بود در اعترافاتی تکان دهنده راز جک سواری جسد سوخته داماد را فاش کرد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان،  ماجرای این پرونده جنایی از خرداد گذشته زمانی در دایره فقدانی پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت که زن میان سالی از پلیس برای یافتن پسر 30 ساله‌اش کمک خواست. او به سرهنگ علی سرایانی (افسر پرونده) گفت: پسرم از حدود شش ماه قبل گم شده است و هیچ اطلاعی از او نداریم اما عروسم تاکنون نمی گذاشت که ما به پلیس گزارش بدهیم. عروسم مدعی بود که اگر به پلیس مراجعه کنیم آبرویمان می رود! چرا که شوهرم (مرد گم شده) به دنبال تفریح و خوشگذرانی های خودش رفته است!

به دنبال اظهارات این زن، گروه ویژه ای از کارآگاهان با دستور سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) مامور رسیدگی به این پرونده شدند. آنان در اولین مرحله از اقدامات پلیسی به فرضیه ای از وقوع جنایت رسیدند و به این ترتیب موضوع را با قاضی ویژه قتل عمد در میان گذاشتند!

قاضی کاظم میرزایی با شنیدن اظهارات زن میان سال، بی درنگ دستور دستگیری زن 25 ساله (عروس) را صادر کرد چرا که تجربه قضایی او در رسیدگی ویژه به پرونده های جنایی نشان می داد که راز عجیبی در این ماجرا نهفته است و زن جوان از ورود قانون به ماجرای گم شدن شوهرش وحشت دارد.

 این گونه بود که کارآگاهان در یک اقدام عملیاتی ، زن جوان را در منطقه قاسم آباد مشهد دستگیر و به مقر انتظامی هدایت کردند. این زن که مهر سکوت بر لب زده بود با ادعایی نظیر این که صدای عبور خودروهای سنگین را از پشت خط آخرین تماس همسرش شنیده است و احتمالا او از پایانه مسافربری تماس می گرفت، سعی در گمراه کردن مردان قانون را داشت اما او یک هفته بعد بازداشت، دوباره به شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد انتقال یافت ولی این بار وقتی شواهد انکارناپذیری را دید که با دستورات محرمانه قاضی میرزایی توسط کارآگاهان دایره فقدانی جمع آوری شده بود، دیگر نتوانست در برابر سوالات تخصصی و فنی مقام قضایی دوام بیاورد و ناگهان در میان های های گریه، راز عجیبی را فاش کرد.

او گفت: با این ادعا که احتمال دارد همسرم با دختری ارتباط داشته باشد، سه برادرم را در جریان موضوع قرار دادم.

 آن ها هم در تاریخ سوم آذرماه سال گذشته در ساعت 3 بامداد به منزلم آمدند و با همسرم درگیر شدند که یکی از برادرانم شال را به دور گردن همسرم انداخت و او راخفه کرد.

گزارش حاکی است به دنبال اعترافات این زن جوان، بلافاصله قاضی ویژه قتل عمد دستور دستگیری سه برادر وی را نیز صادر کرد و گروه ویژه کارآگاهان در عملیات هایی جداگانه و با استفاده از شگردهای پلیسی سه متهم دیگر این پرونده را نیز به دام انداختند.

متهمان این پرونده جنایی که ماجرا را لو رفته دیدند به ناچار زوایای پنهان جنایت خود را فاش کردند و در اعترافاتی تکان دهنده گفتند: آن شب خواهرمان در منزل را بازگذاشت که ما وارد شدیم و بعد از قتل شوهر خواهر 30 ساله، جسد او را به بیابان های منطقه گلبهار بردیم و با خرید بنزین در بین راه به آتش کشیدیم.

روز بعد باز هم نگران بودیم تا این که با خودروی سواری جک محمد (یکی از متهمان) جسد سوخته را درون کیسه کردیم و با خودرو از طریق بزرگراه آسیایی به قوچان بردیم و در آن جا درون چاهی انداختیم.

بنا براین گزارش با کشف بقایای جسد در داخل چاه مورد ادعای متهمان، این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد و به دستور قاضی میرزایی بررسی های تخصصی در این باره ادامه یافت.