۰ نفر

غرق شدن 3ایذه‌ای در آب کارون

۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۰۱
کد خبر: 380427
غرق شدن 3ایذه‌ای در آب کارون

بخشدار سوسن گفت: 3جوان ایذه‌ای که در رود کارون در بخش سوسن شهرستان ایذه در حال شنا بودند که در آب غرق شدند که در پی انجام عملیات امدادی 2نفر از آن‌ها به زندگی بازگشتند و یک نفر جان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد سعید الماسی اظهار کرد: پیش از ظهر امروز 3 جوان که برای آب‌تنی به به رود کارون در بخش سوسن رفته بودند در آب غرق شدند و با تلاش‌های صورت گرفته پس از وقوع حادثه از آب خارج شدند.

وی افزود: با تلاش‌های نیروهای امدادی حاضر در محل، کار احیای آنها صورت گرفت که با تلاش‌های صورت گرفته کار احیای 2 نفر از آنها در محل با موفقیت انجام شد ولی تلاش‌ها برای بازگشت به زندگی نفر سوم بی‌نتیجه ماند و این جوان پس از انتقال به درمانگاه بخش سوسن با تلاش های پزشکان پس از چند دقیقه به زندگی بازگشت اما باز هم علائم حیاتی را از دست داد و متأسفانه جان داد.

بخشدار سوسن با بیان اینکه متاسفانه عدم توجه به علائم و اخطارهای موجود در محل در مورد خطرناک بودن شنا در برخی از مناطق دشت سوسن باز هم شاهد وقوع حوادث در پی این بی‌توجهی هستیم ادامه داد: روز گذشته نیز در محل حادثه امروز یک جوان 29 ساله به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در آب غرق شد و جان خود را از دست داد.

الماسی بیان کرد: با توجه به قرار داشتن بخش سوسن در پایین دست سد کارون 3 و بالا آمدن آب در زمان‌های مختلف در پی باز شدن دریچه‌های سد و همچنین متفاوت بودن عمق و کف رود کارون در نواحی مختلف این بخش، همواره شاهد وقوع حوادث ناگواری برای افرادی که برای شنا به این محل سفر می‌کنند هستیم و انتظار می‌رود تمام افرادی که قصد سفر به سوسن و تفریح در کنار رود کارون را دارند از نزدیک شدن و شنا در آن جدا پرهیز کنند.

وی در پایان عنوان کرد: این 3 نفر توسط نیروهای اورژانس جهت ادامه روند درمانی و رسیدگی بیشتر به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.