۰ نفر

حوادث رانندگی در چهارمحال وبختیاری ۲کشته داشت

۱۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
کد خبر: 379606
حوادث رانندگی در چهارمحال وبختیاری ۲کشته داشت

رئیس پلیس راه چهارمحال وبختیاری گفت: در حادثه رانندگی روز دوشنبه در محورهای مواصلاتی استان ۲نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی نوربخش افزود: در یک حادثه رانندگی خودرو سواری پژو در محور بروجن به گندمان به علت برخورد با تیر برق واژگون شد که در این حادثه رانندگی، یکی از سرنشینان در دم فوت و سرنشین دیگر مصدوم شد.

وی گفت: در حادثه رانندگی دیگر در شهرستان کوهرنگ در برخورد یک دستگاه پژو پارس با تیربرق در شهرچلگرد روبروی ساختمان موزه یک نفر فوت و یک نفر زخمی شد.

نوربخش اظهار داشت:در همان ساعات اولیه این حادثه نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس مصدوم حادثه را به بیمارستان چلگرد منتقل کردند اما به علت برخورد شدید و خوردگی بدنه خودرو عملیات نجات نفر دوم به سختی انجام شد.

به گفته وی، فرد گرفتار در خودرو با تلاش امدادگران خارج شد اما به علت شدت ضربات سنگین به سر، نوجوان ۱۴ ساله در محل حاثده فوت کرد.

وی در ادامه با اشاره به ترافیک سنگین خودرو در محورهای منتهی به مکان های زیارتی این استان از جمله  محور بلداجی به مامزاده حمزه علی افزود: ترافیک درمحور های شهرکرد،بروجن به لردگان ، شهرکرد ، شلمزار،خوزستان به  شهرکرد و  سورشجان و شهرکرد به وردنجان نیمه سنگین است.

به گفته وی ،ترافیک رفت وآمدخودروها درمحورهای ترانزیتی چهارمحال و بختیاری  به مقصد استان های جنوبی کشور و بالعکس نیمه سنگین است.

براساس اعلام پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۵۰ درصد تصادفات رانندگی براثر واژگونی خودرو به علت سرعت غیر مجاز بوده است.

شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری و کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز استان است.