۰ نفر

ردپای مربی باشگاه بدنسازی در سرقت دلارهای لژیونر فوتسال

۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۵:۴۵
کد خبر: 378370
ردپای مربی باشگاه بدنسازی در سرقت دلارهای لژیونر فوتسال

مربی باشگاه بدنسازی که با همدستی همسرش از خانه یک بازیکن مطرح فوتسال 66 هزار دلار سرقت کرده بود از سوی پلیس قم دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده انتظامی استان قم در تشریح این خبر گفت: چندی قبل برادر یک لژیونر معروف فوتسال با مراجعه به پلیس از سرقت 66 هزار دلاری از خانه‌اش خبر داد و گفت: برادرم عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشورهای شرق آسیا است. من از خانه و زندگی اش مراقبت می‌کنم. چند روزقبل برای سفر مدتی از قم خارج شده بودم اما وقتی برگشتم متوجه شدم پول‌های برادرم سرقت شده است البته خانه هیچ گونه بهم ریختگی یا تخریب قفلی نداشت.

 پس از این شکایت تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه یکی از اعضای فامیل به‌عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از وی خواسته شد تا برای ارائه توضیحات، خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کند.

 در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی قم برابر هماهنگی‌های قضایی خانه وی را مورد بازرسی قرار داده و 2هزار و 500 دلار مسروقه را کشف کردند.این در حالی بود که وی مدام ابراز بی‌اطلاعی می‌کرد. بنابراین موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه ردپای مدیر یک باشگاه بدنسازی و همسرش در این پرونده سرقت شناسایی شد.

 با دستگیری افراد مذکور مشخص شد هر 2 از سارقان سابقه دار هستند. متهمان با توجه به شواهد موجود سرانجام لب به اعتراف گشوده و مدعی شدند از سال‌های گذشته به‌عنوان مدیر باشگاه بدنسازی شاکی، فعالیت و طی این مدت از وضعیت مالی خوب اعضای خانواده او و ماجرای نگهداری دلارها در خانه وی اطلاع داشتند. متهم اصلی اعتراف کرد کلید خانه شاکی را از داخل خودرو وی خارج و در فرصتی مناسب کلید یدک تهیه و پس از اطلاع از خالی بودن خانه‌اش به آنجا رفته و پس از سرقت دلارها برای رد گم کردن مقداری از آنها را در خانه یکی از بستگان نزدیک شاکی مخفی کرده تا برای وی پاپوش درست کرده و ظن پلیس را به سوی آنها ببرد. مقادیری را نیز به حساب همسرش واریز کرده بود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه تمامی دلارها کشف و تحویل مال باخته شده، گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.