۰ نفر

۶کشته و مجروح در پی برخورد پژو با دیوار

۱ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۳۵
کد خبر: 375598
۶کشته و مجروح در پی برخورد پژو با دیوار

افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد از انجام عملیات امدادرسانی آتش‌نشانان به مصدومان سانحه رانندگی برخورده سواری پژو ۴۰۵با دیوار در جاده مشهد به چناران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ایوب خجسته از انجام عملیات امدادرسانی به مصدومان رانندگی در جاده مشهد چناران خبر داد و گفت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام سانحه برخورد شدید  سواری ۴۰۵ با دیوار و محبوس شدن سرنشینان درداخل خودرو ، ستادفرماندهی بلافاصله گروه  امداد و نجات ایستگاه ۳۶ را به محل حادثه در جاده مشهد به چناران حوالی ناظریه اعزام کرد.

افسرنگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، بر اثر شدت برخورد این خودروی سواری با دیوار متاسفانه راننده وسیله نقلیه در دم جان باخته و ۵ نفر دیگر از سرنشینان بشدت مجروح و در داخل خودرو محبوس و گرفتار شده اند، که بلافاصله نجاتگران آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به رهاسازی محبوسان از داخل وسیله کردند.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل و علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی است.