۰ نفر

گازگرفتگی، دلیل مرگ 5 عضو یک خانواده در جزیره لاوان

۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۰۰
کد خبر: 375026
گازگرفتگی، دلیل مرگ 5 عضو یک خانواده در جزیره لاوان

با اعلام خبر مرگ دسته جمعی اعضای یک خانواده در جزیره لاوان عوامل انتظامی شهرستان بندرلنگه و دو اکیپ از مأموران مبارزه با قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت:  بررسی‌های انجام شده نشان می‌داد اعضای این خانواده ۵ نفره که شامل پدر، مادر، دو دختر و یک پسر بوده حدود 20 روز قبل جان باخته‌اند و بر اثر گرمای زیاد اجساد دچار فساد شده بودند. پدر این خانواده به‌عنوان کارگر شرکت پالایش نفت به همراه همسر و فرزندانش برای مدت سه ماه در جزیره لاوان سکونت داشته‌اند و در خانه ویلایی خود به طرز مشکوکی جان باخته بودند.

این مسئول انتظامی با تأکید بر اینکه با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان هیچ گونه دلیل و مدرکی مبنی بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده گفت: طبق بررسی اولیه پزشکی قانونی و کالبدشکافی اجساد مشخص شد فوت اعضای این خانواده بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن ناشی از سهل‌انگاری خود خانواده بوده است با این حال بررسی کارشناسی و تخصصی علت فوت این خانواده ادامه دارد و پس از دریافت نظریه کتبی پزشکی قانونی موضوع اعلام خواهد شد.