۰ نفر

دستگیری سارق موتورسیکلت استاد دانشگاه

۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۲
کد خبر: 373828
دستگیری سارق موتورسیکلت استاد دانشگاه

سارقی حین خردکردن قطعات موتورسیکلت سرقتی به تله افتاد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرق نوشت؛ سرگرد رضا اسلام‌نژاد، رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی دراین‌باره توضیح داد: شامگاه سه‌شنبه گزارشی درباره فردی که اقدام به خردکردن قطعات موتورسیکلت و آگهی و فروش آنها در سایت‌های اینترنتی می‌کند، به مأموران رسید و آنها به محل اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: متهم در حال قطعه‌قطعه‌کردن یک دستگاه موتورسیکلت در کارگاهی بود که مدتی توسط مأموران تحت نظر قرار داده شد و بعد از حضور مأموران در محل کارگاه این فرد دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه اعلام کرد موتورسیکلت برای خودش است و از مدتی پیش خراب شده و در کارگاه رهایش کرده بود و از آنجایی که هزینه تعمیر آن را نداشت می‌خواست آن را قطعه‌قطعه کند و بفروشد.

وی در ادامه تصریح کرد: با انجام استعلام از سامانه 110 پلیسی مشخص شد این موتورسیکلت چند روز پیش در محدوده خزانه به سرقت رفته است که شاکی نیز شناسایی شد. سرگرد اسلام‌نژاد افزود: مال‌باخته با حضور در کلانتری اظهار کرد استاد دانشگاه است و روز سرقت برای دیدار مادرش به محله خزانه رفته بوده که موتورسیکلتش دزدیده شد.

بنا بر این گزارش، از محل اختفای متهم چند دستگاه اتو، دستگاه برش و چرخ‌های خیاطی کشف و مشخص شد این لوازم نیز در همین محدوده به سرقت رفته است. متهم توضیح داد مدتی قبل همراه برادر و دوستش با سوراخ‌کردن دیوار کارگاه خیاطی وارد محل شدند و دست به سرقت زدند.