۰ نفر

انبار چوب 10مغازه را طعمه حریق کرد

۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱:۲۳
کد خبر: 372968
انبار چوب 10مغازه را طعمه حریق کرد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: حجم آتش خیلی بالا بود و ارتفاع آن به هشت متر می‌رسید که متاسفانه به جز انبار چوب حدودا 10مغازه دچار حریق شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امیر عزیزی اظهار کرد: ساعت 23:30 دقیقه یکشنبه به مرکز 125 آتش‌سوزی انبار چوب در میدان توحید گزارش شده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه 23:35 آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند ادامه داد: حدود 30 دستگاه خودرو، 50 آتش‌نشان و 4 تانکر پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن اشاره به اینکه حریق در زمان مناسبی اطفا شد بیان کرد: کمتر از 15 دقیقه اطفای حریق زمان برد چون حجم آن خیلی بالا بود و ارتفاع آن به هشت متر می‌رسید.

عزیزی تصریح کرد: متاسفانه به جز انبار چوب که کانون اصلی آتش‌سوزی بود، تمام مغازه‌های اطراف آن که حدودا 10 مغازه بودند دچار حریق شدند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با ابراز خوشحالی از عدم تلفات جانی گفت: چون حجم حریق زیاد و الان هم شب است لکه‌گیری انجام می‌شود و برای مشخص شدن علت دقیق آتش‌سوزی باید تا فردا صبح صبر کرد که بررسی شده و اعلام شود.